Road Trip Sandy Cape, Jurien Bay

13 februari 2019 - Jurien Bay, Australië

Rond een uur of drie vertrokken Miguel, Shaleen en ik naar Sandy Cape. Halverwege hadden we met de rest van de groep afgesproken zodat we in een convoi knonden rijden. Vlak na zonsondergang kwamen we aan op de plek waar we gingen kamperen! Het laatste half uur was weer flink off-road, zo leuk!

We hebben allemaal de tent opgezet, lekker in t donker, en gingen vervolgens chillen rond kaarsjes. Geen kampvuur want dat mocht daar niet ivm brandgevaar door de warmte :(. Ik zat er met dichte schoenen, want er liepen MEGA mieren rond die je flink konden bijten.. Welkom in Australië. Rond half 10 kreeg ik bericht van papa en mama. Mama's tumorwaarden waren wat omhoog, maar de rest van haar bloedwaarden waren gelijk gebleven. Dit betekend meestal dat de medicatie werkt. Dus daar hopen we maar op! Ik moest wel even omschakelen na dit bericht, want wist niet zo goed wat ik er mee moest. Aangezien het nog zo onduidelijk is. Maar heb er voor nu geen slecht gevoel over! :) Na dit bericht heb ik nog gezellig bij de groep gezeten en wat biertjes gedronken. Rond een uur of 1 gingen de meesten al naar bed!

De volgende dag werd iedereen om 7u de tent uitgebrand. Veel van ons zijn naar het strand gelopen, waar niemand anders was! Ons eigen privé strandje. Er zijn wat fotoshoots gehouden en toen werd de 4weel drive erbij gehaald. Miguel had op een filmpje gezien dat je daar goed kon wake boarden achter de auto, dus dat gingen wij natuurlijk proberen. En het lukte vet goed!! Bijna alle mannen, en ik, hebben pogingen gedaan! haha. Na de vierde keer ofzo lukte het mij om te blijven staan, was echt super vet! Paar keer heen en weer gegaan en toen gingen we terug naar het kamp, want de wind begon flink aan te zetten en zou nog veel sterker worden. Max en ik gingen op zoek naar een nieuwe kampeerplek en vonden er gelukkig 1 binnen 10 minuten, en onder ons oude! Dus iedereen kon de tent oppakken en naar beneden slepen, haha. Toen we daar helemaal gesettled waren bedachten we dat het wel tijd werd om wat te eten. Het was inmiddels een uur of 1 en niemand had nog ontbijt gehad omdat we te druk waren met spelen. Na de brunch gingen we weer terug naar het strand. Liam, nieuwe leuke gast in de groep, had zijn jetski meegenomen! Dus daar werd nu op gespeeld! haha. Wake board was nu achterop de jetski gebonden! Halverwegen was Liam de sleutel van de jetski kwijtgeraakt in de zee! Toen is hij 10 min gaan peddelen en vond hij hem weer.. meeggaa geluk! En verder werd er gechillt op het strand. Rond een uur of 3/4 werd het tijd voor de brownie die ik voor de groep had gebakken donderdag avond. Space cake!! Haha. Liam had voor de wiet gezorgd, maar het was een stukje sterker dan hij had ingeschat. Na twee uur kickte het in en iedereen was behoooorlijk stoned. haha. Ik was nog in mijn bikini en kreeg het koud, dus ik ging mij omkleden. Miguel ging mee want ik was bang en een beetje paranoide door de space cake haha. Toen zijn we in slaap gevallen.. voor 5 uur... Ik hoorde mensen over zonsondergang praten, stuk of vier keer, en elke keer probeerde ik op te staan en te zeggen dat we moesten gaan kijken, maar toen viel ik alweer in slaap, haha. Gelukkig was het bewolkt en hebben we niks gemist. Rond half 10 werden we wakker gemaakt door de groep en hebben we wat gegeten. Daarna gingen we weer naar bed, hahaha.

De volgende dag was iedereen flink moe van de cake en weer de tent uitgebrand. En sommige namen nog een stukje extra.. We hebben dit keer netjes ontbeten in de ochtend en toen nog gechilt op het strand. Toen kwam er opeens een mega wind opzetten. Binnen 10 min ging het van een briesje naar zandstormpje. Dus toen besloten we dat het tijd was om de spullen in te gaan pakken. Na twee uur was alles ingepakt en konden we terug gaan rijden. Stuk later dan gepland kwamen we aan in Perth, rond een uur of 8. Toen Max nog even geholpen met het uitladen van de auto en toen zijn Jorren, Max, Miguel en ik gaan eten bij een Thai. OMG, zooooo lekker!!! Ze hebben daar de fried rice zoals ik hem in Thailand at! Dus ik was helemaal gelukkig!

Eenmaal thuis, rond een uur of 10, kon ik eindelijk douchen en al het zand wegspoelen. Het zat letterlijk OVERAL... Leuk man, op het strand kamperen.. haha.

Ik moet nu snel racen, dus foto's komen er later op! Zal dit weekend alle blogs bijwerken! (hoop ik)