Roadtrip met Miguel

23 februari 2019 - Perth, Australië

Op valentijnsdag moest ik om 6:15 in de ochtend werken, klein oppasbaantje :) Toen ik weer thuis was hebben Miguel en ik de auto ingeladen en gingen we rijden voor onze road trip voor valentijnsdag! We gingen naar Albany, dit was 5 uur rijden. Blijft gek, is hier zo normaal, maar in Europa ga je niet even twee dagen naar Parijs ofzo! haha. In Albany aangekomen gingen we naar een strand genaamd 'Little Beach'. Hier hebben we eerst over het strand gelopen, zoo mooi! Het zand was wit en zoo zacht, en het maakt een piep geluid!! hahaha. Komt een filmpje van op mn blog! We hebben ons deken gepakt, kaarsjes, eten en hebben een mooi picknick plekje gemaakt. Er was vrijwel niemand anders op t strand, dus we hadden een super mooi privé strand! We hebben hier zo'n twee of drie uur gezeten, geteten en gekletst. Was zoo mooi! We wilden er bijven tot zonsondergang, maar het was te koud, haha. Vlak voordat de zon volledig onder was hebben we onze spullen gepakt en gingen we weer weg. Bij de auto zag ik waarschijnlijk een wasbeer!!! Ik zag een dier mij aankijken en toen rende hij weg! haha. Ik hou het erop dat ik een wasbeer heb gezien. We reden daar de vrouw die vroeger op Miguel had gepast, die woont in Albany met haar Australische man en hun zoon. Ze hadden voor ons gekookt en we konden daar blijven slapen. Vet lief.

De volgende dag wilde Miguel en ik om 4:00 opstaan zodat we een hike konden doen en bovenaan waren bij zonsopgang. Dit was natuurlijk mislukt. Rond een uur of 7 kregen we het voor elkaar om ons bed uit te komen, hahaha. Er stond ei, bacon en toast voor ons klaar! We hebben ontbeten, onze spullen gepakt en zijn door gegaan naar de hike. T was een 2km stijle klim omhoog, zo leuk! Bovenaan was er een vet mooi uitzicht punt! Natuurlijk ging ik ook even over het hekje, zodat ik op de grote rots kon klimmen waar het uitzicht nog vetter en hoger was! Terug naar beneden hebben we de helft gerend, want dat vonden we leuk, totdat ik bijna plat op mn face viel omdat ik door mn enkel ging, hahaha. Na de hike zijn we nog naar twee uitzichtpunten van Albany gegaan. 'The Gap', waar je stijl naar beneden kijkt naar de zee vanaf een rotspartij. En ernaast was een vet mooi strandje met een leuk trapje naar beneden! Hier zijn we alleen even kort geweest om het te zien en wat foto's te maken en toen reden we door naar Denmark (neeee, niet Denemarken, maar een plaatsje naast Albany!). Het was iets van een uurtje rijden en toen kwamen we aan bij de green pools, die helaas niet zo heel groen waren, hahaha, nog steeds mooi! Voordat we het water in gingen liepen we naar de 'Elephant Rocks'. Deze waren naast de green pools. Hier zijn we t water even in gegaan en een fotoshoot gehouden! haha. Daarna gingen we naar de green pool om te gaan snorkelen! Binnen 5 minuten zagen we een pijlstaartrog!! We hebben niet zo lang gesnorkeld want het was al best koud. We hebben hierna even opgewarmd op een grote rots die de hele dag in de zon had gestaan en hebben daarna weer onze spullen gepakt. We gingen naar onze camping. Toen we er aankwamen, was de receptie al gesloten en zagen we een bord dat de camping vol was.. hahaha. Ja.. nooit alle planning dingen aan Miguel overlaten Nikki... Dus, geen probleem, we waren toch moe, we konden wel een hotel gebruiken. Dus hotels gebeld in Denmark, alles zat vol... Blijkbaar was er een evenement dat weekend, hahaha. Tja.. toen moesten we terug naar Albany, gelukkig maar een uurtje verderop. Hier hebben we een vet chill hotel gevonden en daarna nog vet chill gegeten! We waren dood op daarna en zijn snel gaan slapen. Zaterdag stond er weer een lange reis voor de boeg, 5 uurtjes terug naar Perth, want Miguel moest om twee uur werken! haha.

T was een super leuke roadt rip en vet veel mooie dingen gezien! Was zo moe erna! Volgend weekend staat er alweer een nieuwe road trip op de planning met de heel groep! Wooeeh. De road trips zijn zoo leuk!! Waarheen weten we nog niet, haha.