Camping Trip Lake Brockman

4 december 2018 - Lake Brockman Tourist Park, Australië

Voordat ik ga schrijven over dit weekend wil ik jullie eerste even bijpraten over mama. Dinsdag avond kreeg ik opeens heel goed nieuws! (middag in Nederland). De oncoloog had mama gebeld en vertelde dat we ons helemaal niet zoveel zorgen moesten maken als dat we deden! Er is een grote kans dat het allemaal niet zo erg is en dat er misschien alleen een verandering in medicatie moet komen!! De biopt is afgelopen vrijdag afgenomen, en moet 10 dagen op kweek. Het blijft natuurlijk spannend en niemand weet wat de uitslag zal worden, maar dit positieve nieuws werkt wel om de tijd tot de uitslag sneller te laten gaan! Ik heb het af en toe nu ook los kunnen laten en weer kunnen genieten van mijn tijd in Australië :)
Iedereen hier is ook super lief voor mij! dat helpt ook heel erg. Vorige week woensdag ochtend had ik een ochtend vrij zodat ik bij kon slapen. De avond ervoor had ik Lachlan echter beloofd om naar het zwembad te gaan de volgende dag. Ik sliep bij Miguel, omdat we nog niet het goede nieuws hadden gehad voor ik daarheen ging, en zodat ik even goed kon uitslapen. Toen ik de volgende dag thuis kwam vroeg hij mij zielig waarom we niet naar het zwembad waren geweest. Ik zei dat ik verdrietig was en daarom even niet thuis was. Toen gaf hij mij een super dikke knuffel en zei: "Maar ik maak jou niet verdrietig want ik ben knuffelig!". Zo schattig! En daarna bevroor hij mij steeds, zodat ik niet meer kon bewegen en nooit meer het huis kon verlaten. (Karli had hem verteld dat ik misschien niet met hun mee ga met kerst naar Margaret River, en dat vond hij helemaal niet leuk). Toen ik hem net naar bed bracht zei hij: "Kan je voor altijd hier blijven? Je familie kan je wel komen opzoeken hier". hahaha, hij is zo schattig! soms, hihi.

Afgelopen zondag ben ik met Eirène naar Fremantle geweest, over marktjes gelopen en veel gekletst :). Deze week heb ik het rustig gedaan want had niet veel geslapen. Behalve vrijdag, toen heb ik heeel veel gewerkt. Drie uur op Lachlan gepast, toen fietste ik 45 minuten naar de stad om 4u te babysitten op een jongen met een antstoornis en OCD en een meisje met een ontwikkelingsachterstand en medische klachten. Zijn schattige kinderen! Ouders zijn wel een beetje apart. Nog 1 keer daar oppassen en dan vindt ik t wel mooi. Toen terug gefietst en meteen door gegaan naar een avond oppas adres, haha. Om 1u 's nachts was ik daar klaar en werd ik opgehaald door Miguel. Bij hem thuis heb ik nog bananenbrood gebakken, omdat we de volgende dat op een kampeer trip gingen met de groep en wilde dat graag mee. Dus rond een uur of 3/4 konden we eindelijk slapen.

De planning was om om 9:15 te vertrekken en de groep te meeten, maar aangezien wij zo laat in bed lagen zijn we later weg gegaan, haha. Rond half 12 waren we klaar met de laatste inkopen en brunch en vertrokken we echt. Ik reed in de fancy cabrio van Miguel! :D. Na 1.5 tot 2 uur rijden kwamen we aan bij de kampeer plek. We kampeerde aan het meer. Max had een grote party tent meegenomen, waaronder allemaal tafels en stoelen stonden. Miguel had fysieke (drank)spellen voorbereid. De bedoeling was veel drinken, maar dat deed bijna niemand tijdens de spellen, was te moeilijk, haha. Hij had allemaal kleine opdrachtjes bedacht die we in een estafette moeste uitvoeren. Het verliezende team moest het meer in. De eerste ronde moest ik 15 burpees doen, want niemand anders wilde... Maar we wonnen!! De tweede ronde wilde geen enkele man de 30 push ups doen.. dus stelde ik voor dat ik wel 30 vrouwen push ups wilde doen, haha. We hadden een flinke achterstand en had de jongen naast mij biijjjnnaa verslagen, maar helaas. We moesten het meer in. Gelukkig brak net de zon door dus het was eigenlijk best wel chill! haha. Hierna hebben we een touwtrek duel gehouden, vet leuk! De ondergrond had alleen vrijwel geen grip. De groep waar ik in zat had de andere groep drie keer verslagen. Toen zeiden ze dat dat kwam omdat onze grond een stuk naar beneden liep, dus toen wisselde we van kant. Maar toen versloegen we ze weer! Ghehehe. De 5e keer versloegen ze ons! Hoewel ze toen 1 persoon wel hadden omgewisseld voor een man die nog geen enkel spel had gespeeld.. hmm...

Na deze spellen heb ik nog een drankspel gespeeld samen met Miguel en Paule, tegen Jorren, Conzi en Max. Er stond een dichte waterfles in het midden en beide teams stonden achter een lijn. Elk persoon had een halve liter bier. Met een bal moest je proberen de waterfles om te gooien. Wanneer deze om was, moest de tegenstander zo snel mogelijk de fles recht zetten en de bal pakken en weer achter de lijn staan. Het andere team moest dan zo snel mogelijk hun bier proberen op te drinken, totdat ze moesten stoppen omdat de tegenstander weer achter de lijn stond. Wanneer je als team allemaal je bier op had had je gewonnen! Wij hadden gewonnen, woooeeeh. (Nee mensen, zoals jullie mij kennen en verwachten was ik totaaaaaaal niet fanatiek in de spellen, hihi).

Na alle spelletjes werd het tijd om het avondeten voor te bereiden. Miguel en Max (ja, ze hebben alles geregeld deze trip, heeel chill), gingen kip wraps voor iedereen klaarmaken, vet lekker! Daarna zijn we rond een kampvuur gaan zitten en hebben we natuurlijk nog wat meer drankjes gedronken.

Halverwege de avond appte mama mij dat ze in het ziekenhuis lag... Hersenvocht in haar hersenen wat voor druk zorgde. Dit was even flink schrikken en ik was best van slag. Heb gelukkig even kunnen videobellen totdat mij bereik het weer begaf en papa en mama vertelde mij dat het niet ernstigs was, maar dat mama gewoon niet overeind mocht komen. Eirène kwam mij nog troosten daarna en daarna voelde ik mij best wel weer oké :) Iedereen was ook weer vet lief voor mij! Mama mag als t goed is vandaag weer naar huis :)

Rond een uur of 1 gingen we slapen. Miguel zijn luchtbed was alleen lek.. dus na twee uur lagen we al volledig op de stenige grond.. heerlijk... Ook waren er een paar aan het trippen op LSD en waren de hele nacht opgebleven, dus die maakte de nachtrust er niet beter op, haha. Ze zeiden de volgende nacht dat ze het hele kamp wakker wilde maken zodat we uit onze tent zouden komen en met hun zouden chillen. Nou, het wakker maken was hun gelukt, hahaha. De volgende dag waren ze nog steeds high.. haha.

Rond een uur of 11 gingen Miguel en ik weer terug, hij moest werken. Ik reed weer in de mooie cabrio :D. Thuis heb ik meteen gedoucht en een dutje van 2.5u gedaan, haha.

De foto's komen als het goed is morgen! Wacht nog op een aantal foto's van mensen :)

1. Bettie:
    4 december 2018
    Hahaha je maakt wat mee daar, fijn dat je het naar je zin hebt.....je pa kwam vanmorgen even bijkletsen hier, daarna kreeg ik bericht van je ma dat ze idd naar huis komt, fijn voor iedereen beter thuis dan in het zkh
  2. Marlies Spaans:
    4 december 2018
    Klinkt heerlijk liefje. Ik wil ook een Miguel met een cabrio.
  3. Anouk:
    4 december 2018
    Klinkt goed allemaal! Schrijf je de spelregels van al die drankspellen even op? ;p